söndag 20 mars 2016

Känslor

Känslor är inte alltid bra, ibland är det för mycket och ibland kan man knappt förstå dom
Jag har alltid haft svårt för att fatta vad mina känslor betyder då de alltid vart så mycket på samma gång.
ADHD gör ibland att personens känslor/Tankar kommer på samma gång och man kan ibland inte sortera upp allt.
 Att lära mig förstå mina egna tankar eller känslor är någonting jag fortfarande jobbar med.

 Jag har svårt att tolka allt, och speciellt att förklara mina egna tankar. 
Har aldrig vart bra på att förklara saker så att andra förstår mig, det kommer alltid ut fel, i oordning eller att det låter som jag inte själv fattar. Och pga detta så misstolkar folk mig, dom förstår ej hur jag fått ihop vissa saker. Försöker förklara men då blir det bara rörigare och rörigare. Det låter bra i mitt huvud men jag kan ej få ut det i rätt ordning  
Har alltid trott att jag vart efterbliven eller att jag kanske inte passar in bland andra.
Men vet idag att jag bara tänker annorlunda och på ett annat sätt, jag kan bara ej ta in och förklara på samma sätt som andra då jag tolkar och sorterar allt annorlunda.
Jag är speciell 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar