torsdag 26 maj 2016

#2 Föreläsningen

Fick idag otroligt bra respons för min andra egen gjorda föreläsnings om droger liv med missbruk och även lite om mig och mitt liv, fortf inte nått namn på föreläsningen en men det kommer, vill ha nått som jag anser utspegla vad det handlar om, som botten till toppen som var den första jag skapade är min egna resa från "Botten till toppen" som är en 20-45 minuters föreläsning om min resa från helvetet till att må bra och vilja leva, där mobbning och psykisk hälsa är en stor grej och inte lika mkt om missbruk.

Idag var det mer om missbruk och narkotika men även lite annat då jag pratade med en gymnasie klass som har haft narkotika som ämne nu.

Idag började jag jobba på en ny som är en längre version av dessa två tillsammans som kommer kallad (Ett liv med "problem") Där jag kommer gå in mer för alla ämnen och denna kommer vara på ca 1 timme eller lite mer beroende på hur jag lägger upp allt!

Är så stolt över mig själv.

Kramar från Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar